Sklep firmowy producenta
Ubranka szyte w Polsce
Wysyłamy w 24h
Darmowa wysyłka
od 199zł
30 dni na zwrot
Gwarantujemy jakość

WARUNKI DOSTAWY

Czas realizacji zamówienia wynosi 24h (w dni robocze). Zamówienia złożone pon. - pt. do godziny 11.00 zazwyczaj wysyłamy jeszcze tego samego dnia.

CZAS DOSTAWY

Czas oczekiwania na przesyłkę oraz koszt dostawy zależy od wybranego przewoźnika.

Kurier DPD – dostawa 1 - 2 dni robocze od momentu nadania paczki.
Paczkomaty InPost – dostawa 1 - 2 dni robocze od momentu nadania paczki.
Kurier InPost – dostawa 1 - 2 dni robocze od momentu nadania paczki.

KOSZT DOSTAWY

Pamiętajcie !!! Zamówienia powyżej 199zł wysyłamy GRATIS !!!

Przewoźnik

Przedpłata

Pobranie

DPD

15 zł

19,90 zł

Paczkomaty inPost

11,50 zł

-

Zamówienia powyżej 199zł dostawa gratis !!!

PŁATNOŚCI

Płatności mogą być zrealizowane na trzy sposoby:

  1. Płatność za pomocą szybkiego przelewu za pośrednictwem Przelewy24.
  2. Płatność za pobraniem (przy odbiorze).
  3. Płatność przelewem tradycyjnym (dane do przelewu):

    Sklep ESCALLANTE.PL, BABY LINE spółka z o.o.
    ul. LODOWA 91, 93-232 Łódź
    nr konta: MBank  03 1140 2004 0000 3302 8100 3730
    W tytule prosimy podać numer zamówienia (numer znajduje się w mailu potwierdzającym zamówienie)

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA


POMYLIŁAM/ŁEM ROZMIAR UBRANKA PODCZAS SKŁADANIA ZAMÓWIENIA, CO MAM ZROBIĆ?

Napisz do nas wiadomość za pośrednictwem e-maila sklep@escallante.pl lub zadzwoń pod numer telefonu 603 280 480, jeżeli to możliwe nasi konsultanci pomogą Ci rozwiązać problem.

CO ZROBIĆ, KIEDY PRZESYŁKA SIĘ OPÓŹNIA?

Na e-mail, który został podany podczas składania zamówienia, otrzymałaś/łeś potwierdzenie z linkiem do śledzenia przesyłki. W linku znajdują się instrukcje co masz zrobić i z kim się skontaktować. Jeżeli będziesz miała/ał problem zadzwoń lub napisz do nas.

NIE OTRZYMAŁEM E-MAILA POTWIERDZAJĄCEGO ZAMÓWIENIE, CO MAM ZROBIĆ?

Jeżeli nie otrzymałaś/łeś e-maila potwierdzającego zamówienie, oznacza to, że nie dokończyłeś składania zamówienia. Wejdź w swoje konto klienta i dokończ składanie zamówienia, jeżeli masz z tym jakiś problem napisz do nas lub zadzwoń. Pomożemy!

ZŁOŻYŁAM ZAMÓWIENIE ALE CHCIAŁABYM ZAMÓWIĆ COŚ JESZCZE, CZY JEST TAKA MOŻLIWOŚĆ?

Oczywiście, jest taka możliwość. Jeżeli paczka nie została przez nas wysłana, będziesz mogła/mógł zamówić dodatkowe produkty. Najlepiej zadzwoń do nas :)

CZY MOGĘ ZMODYFIKOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE? ZAMÓWIŁAM DWUKROTNIE TEN SAM PRODUKT.

Oczywiście może Pani/Pan zmodyfikować swoje zamówienie do momentu, kiedy paczka nie opuściła naszego magazynu.


Numer telefonu do sklepu: 603 280 480
E-mail do sklepu: sklep@escallante.pl